Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Status of the Teaching Profession
ISBN/GTIN

The Status of the Teaching Profession

Interactions Between Historical and New Forms of Segmentation
BuchKartoniert, Paperback
CHF68.00

Beschreibung

Focusing on the historical development of the teaching profession, this book explores how the relationship between education and the formation of modern nation states has influenced both the status of the profession as a whole and the differential status accorded to different kinds of teachers within it.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-36603-6
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum27.05.2024
Auflage1. A.
Seiten174 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.32169502
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.46327625
Weitere Details

Reihe

Autor

Xavier Dumay is Professor of Education and the Principal Investigator of the ERC-funded project Teachers Careers at UCLouvain, Belgium.

Katharine Burn is Associate Lecturer in Education at the University of Oxford, United Kingdom.