Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Guided Reader to Teaching and Learning History
ISBN/GTIN

The Guided Reader to Teaching and Learning History

BuchKartoniert, Paperback
CHF68.00

Beschreibung

The Guided Reader to Teaching and Learning History draws on extracts from the published work of some of the most influential history education writers, representing a range of perspectives from leading classroom practitioners to academic researchers, and highlighting key debates surrounding a central range of issues affecting secondary History teachers.

Aimed at trainee and newly qualified teachers including those working towards Masters level qualifications, as well as existing teachers, this accessible, but critically provocative text is an essential resource for those that wish to deepen their understanding of History Education.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-50345-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum23.09.2013
Auflage1. A.
Seiten308 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
Gewicht580 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.4636407
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.11637090
Weitere Details

Autor

Richard Harris is Lecturer in History Education at the University of Reading.



Katharine Burn
is Senior Lecturer in History Education at the Institute of Education, University of London.


Mary Woolley
is Senior Lecturer in History Education at Canterbury Christ Church University.