Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Communicating Social Justice in Teacher Education
ISBN/GTIN

Communicating Social Justice in Teacher Education

Insights from a Critical Classroom Ethnography
BuchGebunden
CHF198.00

Beschreibung

Evolving out of ethnographic fieldwork, this text examines how ideas of social justice are articulated and communicated by pre-service teachers and graduate teaching assistants in the US.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-367-47753-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum11.11.2021
Auflage1. A.
Seiten130 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht322 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.23682618
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.36352273
Weitere Details

Reihe

Autor

Aubrey A. Huber is Assistant Professor and Director of Public Speaking in the Department of Communication, University of South Florida, USA. She obtained her Ph.D. from Southern Illinois University and is co-author of Creating Performances for Teaching and Learning (2017).