Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Public Relations and Participatory Culture
ISBN/GTIN

Public Relations and Participatory Culture

Fandom, Social Media and Community Engagement
BuchGebunden
CHF198.00

Beschreibung

Social media and participatory culture mean that fans have significant power in the relationship dynamic between the message, the communicator, and the larger audience, yet these fans cannot be defined using current theory and discourse. This original collection attempts to address this deficit by exploring the concepts of these interactive, engaged publics, and seeks to open up the complexities of establishing and maintaining relationships in fan-created communities.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-78772-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum17.03.2016
Auflage1. A.
Seiten266 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht498 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.7123713
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.19624118
Weitere Details

Reihe

Autor

Natalie T. J. Tindall is Associate Professor, Georgia State University, USA

Amber L. Hutchins is the Robert D. Fowler Endowed Chair in Communication, Kennesaw State University, USA.

Weitere Produkte von Hutchins, Amber

Hrsg.

Weitere Produkte von Tindall, Natalie

Hrsg.