Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Critical Race Theory and Qualitative Methods
ISBN/GTIN

Critical Race Theory and Qualitative Methods

A Review and Future Directions
BuchGebunden
CHF212.00

Beschreibung

This book provides insights and examples of why and how critical race theory (CRT) serves and makes a powerful connection to qualitative study in education. It speaks to the ways that validate CRT as a methodological framework to understand and strategize against racialized neglect, political attacks, and building community.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-55394-8
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum29.03.2024
Auflage1. A.
Seiten106 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
Gewicht371 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.30895858
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44929490
Weitere Details

Autor

María C. Ledesma, Ph.D, is Professor and chair of the Department of Educational Leadership at San José State University's Lurie College of Education, USA.

Vanessa Johnson Ojeda, Ph.D., is a research associate with the Inclusive STEM Teaching Project at the University of Utah, USA.

Shawn R. Coon is Assistant Professor in the School of Education at Westminster College, USA.

Laurence Parker, Ph.D, is Professor and chair of the Department of Educational Leadership and Policy at the University of Utah's College of Education, USA.