Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Understanding Individual Experiences of COVID-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education
ISBN/GTIN

Understanding Individual Experiences of COVID-19 to Inform Policy and Practice in Higher Education

Helping Students, Staff, and Faculty to Thrive in Times of Crisis
BuchKartoniert, Paperback
CHF68.00

Beschreibung

Utilizing findings from over 200 interviews with students, staff, and faculty at a US university, this volume explores the immediate and real-life impacts of COVID-19 on individuals to inform higher education policy and practice in times of crisis.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-03949-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum25.09.2023
Auflage1. A.
Seiten196 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.30721504
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44691160
Weitere Details

Reihe

Autor

Amy Aldous Bergerson, Ph.D. is Associate Provost and Dean for Undergraduate Education at Miami University in Oxford, Ohio, USA

Shawn R. Coon is a Ph.D. Candidate and Graduate Fellow in the department of Educational Leadership and Policy at the University of Utah, USA.