Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Media Engagement
ISBN/GTIN

Beschreibung

Written with media students in mind, this accessible book provides both students and researchers with a new perspective on how to research engagement, not as a metric but as a marker of power relations.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-01660-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum30.09.2022
Auflage1. A.
Seiten188 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 129 mm, Höhe 198 mm
Gewicht620 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.25124467
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.38574612
Weitere Details

Reihe

Autor

Peter Dahlgren is Professor Emeritus of Media and Communication at Lund University, Sweden. Along with many works on public spheres, civic cultures and media theory, his recent publications include Media and Political Engagement (2009) and The Political Web (2013).

Annette Hill is Professor of Media and Communication at Lund University, Sweden, and Visiting Professor at King´s College London. Her latest book is The Handbook of Mobile Socialities (with M. Hartmann and M. Andersson) and her next book is Roaming Audiences (2023).