Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Celebrity
ISBN/GTIN

Beschreibung

Celebrity: Key Ideas in Media and Cultural Studies will introduce students to the key terms and concepts, dilemmas and issues that are central to the study and critical understanding of celebrity.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-52743-9
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum27.07.2018
Auflage1. A.
Seiten332 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 129 mm, Höhe 198 mm
Gewicht430 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.9366772
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23186013
Weitere Details

Reihe

Autor

Sean Redmond is Professor in Screen and Design at Deakin University, Australia. He convenes the Melbourne-based Eye Tracking and the Moving Image Research Group, and the Science Fiction Research Group at Deakin University. He has published numerous books on celebrity, including A Companion to Celebrity (2015), Celebrity and the Media (2014), and Framing Celebrity: New Directions in Celebrity Culture (2006). With Su Holmes, he edits the journal Celebrity Studies, short-listed by The Association of Learned Professional Society Publishers for best new academic journal in 2011.