Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Routledge Companion to Media Audiences
ISBN/GTIN

The Routledge Companion to Media Audiences

E-BookPDFE-Book
CHF76.75

Beschreibung

The Routledge Companion to Media Audiences captures the ways in which audiences and audience researchers are adapting to emerging social, cultural, market, technical and environmental conditions. It is a must-read for media studies, communication studies, cultural studies, humanities and social science scholars and students.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781040094891
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum27.09.2024
Auflage24001 A. 1. Auflage
Seiten600 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse8748 Kbytes
Illustrationen6 schwarz-weiße Abbildungen, 6 schwarz-weiße Fotos, 2 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.11956346
KatalogVC
Datenquelle-Nr.5219537
Weitere Details

Autor

Annette Hill is Professor in Media and Communication, Jönköping University, Sweden. With 25 years' experience of audience research, in over 100 publications, her work addresses transnational audiences for factual and fictional genres, live events, tourism and theatre, using multi methods and analytic dialogue with industry and citizen stakeholders.

Peter Lunt is Professor of Media and Communication at the University of Leicester, UK. His research encompasses audience research, media regulation and the relationship between media research and social theory.