Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Visible Learning and the Science of How We Learn

BuchKartoniert, Paperback
CHF57.50

Beschreibung

Following the success of John Hattie's 2009 study, "Visible Learning" which presented extensive research into what works in schools to improve children's learning, he has now joined forces with cognitive psychologist Greg Yates to show how the underlying ideas from the research and from the psychological approach can form a powerful framework for shaping learning in the classroom.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-70499-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum27.09.2013
Auflage1. A.
Seiten350 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm, Dicke 22 mm
Gewicht660 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.5332604
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.14817023
Weitere Details

Autor

John Hattie is Professor and Director of the Melbourne Education Research Institute at the University of Melbourne, Australia, and Deputy Director of the Science of Learning Research Centre. He is the author of Visible Learning and Visible Learning for Teachers, and co-editor (with Eric Anderman) of the International Guide to Student Achievement, all published by Routledge.

Gregory C. R. Yates is a Senior Lecturer in Education at the University of South Australia. He is on the editorial board of Educational Psychology and has contributed a number of papers in the area of cognitive information processing and social learning theory.