Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Commercial Communication in the Digital Age

Information or Disinformation?
BuchGebunden
CHF150.00

Beschreibung

In today¿s digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, consumers have more possibilities to ¿cocreate¿ than ever before. But will there be a time when advertisers and consumers have equal power? The volume discusses this questionand related issues.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-11-041650-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum10.04.2017
Seiten278 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 236 mm, Dicke 21 mm
Gewicht573 g
Artikel-Nr.2170100
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.18946963
Weitere Details

Reihe

Autor

Schlagworte