Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
New Directions in Educational Leadership Theory
ISBN/GTIN

New Directions in Educational Leadership Theory

BuchGebunden
CHF172.00

Beschreibung

New Directions in Educational Leadership Theory sketches possible alternatives for advancing scholarship in educational leadership. Engaging epistemology, ontology, and methodology, the volume evokes the message that there is more than one way to advance knowledge. The approaches adopted across this collection offer fruitful directions for the field and hopefully will stimulate substantive dialogue and debate in the interest of advancing knowledge. This book was originally published as a special issue of Educational Philosophy and Theory.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-64888-3
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum03.03.2016
Auflage1. A.
Seiten130 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
Gewicht385 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.7185459
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.19732077
Weitere Details

Reihe

Autor

Scott Eacott is Senior Lecturer, and Director of the Office of Educational Leadership, in the School of Education at the University of New South Wales, Sydney, Australia, and Adjunct Professor in the Department of Educational Administration at the University of Saskatchewan, Saskatoon, Canada.

Colin W. Evers is Professor of Educational Leadership in the School of Education at the University of New South Wales, Sydney, Australia.