Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Handbook of Research Methods in Consumer Psychology
ISBN/GTIN

Handbook of Research Methods in Consumer Psychology

BuchKartoniert, Paperback
CHF142.00

Beschreibung

In the Handbook of Research Methods in Consumer Psychology, leading consumer psychologists summarize key aspects of the research process and explain how different methods enrich understanding of how consumers process information to form judgments and opinions and to make consumption related decisions.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-8153-5298-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum01.05.2019
Auflage1. A.
Seiten528 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 178 mm, Höhe 254 mm, Dicke 36 mm
Gewicht857 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.17174564
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.29245906
Weitere Details

Autor

Frank R. Kardes is the Donald E. Weston Professor of Marketing and Distinguished Research Professor at the Lindner College of Business at the University of Cincinnati.

Paul M. Herr is the Virginia-Carolinas Professor of Purchasing Management and Professor of Marketing in the Pamplin College of Business at Virginia Tech.

Norbert Schwarz is the Provost Professor of Psychology and Marketing at the University of Southern California.

Weitere Produkte von Kardes, Frank

Hrsg.