Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Beschreibung

The essays in this volume all seek to answer the following broad question: How can philosophical, educational and critical approaches to corporate communications deepen our understanding of learning in the digital age? The authors reflect on how particular approaches, learning strategies, philosophers or critical theorists can advance the theory and practice of teaching and learning in the digital age. Each essay discusses key concepts from their work and relates those concepts to a particular problem within learning and teaching in the digital age.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-658-35535-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum05.03.2022
Auflage1st ed. 2022
Seiten144 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 148 mm, Höhe 210 mm, Dicke 9 mm
Gewicht197 g
Artikel-Nr.24184156
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.38515855
Weitere Details

Reihe

Autor

Birte Heidkamp-Kergel, Coordinator of the E-Learning Centre, Rhine-Waal University of Applied Sciences, Kamp-Lintfort
Prof. Dr. David Kergel, IU International University of Applied Sciences, Duisburg


Dr. Arkaitz Letamendia, Political Science and Administration Department, University of the Basque Country, Leio


Prof. Dr. Michael Paulsen, Institut for Kulturvidenskaber, Syddansk University, Odense

Prof. Dr. Samuel Nowakowski, Campus scientifique, ProUniversité de Lorraine

Prof. habl. Dr. Tadeusz Rachwal, Department of Culture and Literature of English-Speaking Countries, University of Humanities and Social Sciences, Warsaw

Prof. Dr. Patrik Kjærsdam Telléus, Department of Health Science and Technology, Aalborg University

Prof. Dr. Peter Pericles Trifonas, Ontario Institute for Studies in Education, University of Toronto

Weitere Produkte von Letamendia, Arkaitz

Weitere Produkte von Kjærsdam Telléus, Patrik

Weitere Produkte von Rachwa¿, Tadeusz

Schlagworte