Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Adjectives in Advertising - an Analysis
ISBN/GTIN

Adjectives in Advertising - an Analysis

BuchKartoniert, Paperback
CHF26.90

Beschreibung

Seminar paper from the year 2008 in the subject English Language and Literature Studies - Linguistics, grade: 2,0, RWTH Aachen University, language: English, abstract: This term-paper is ¿ among other things - meant to present the role adjectives play in the wholeprocess of advertising. With a restriction to written advertisement, the following questions are to be answered: Can adjectives accomplish to attract a consumer? Can they initiate interest, desire or the action of buying the product?
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-656-15168-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum19.03.2012
Auflage1. Auflage
Seiten24 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 148 mm, Höhe 210 mm, Dicke 3 mm
Gewicht51 g
Artikel-Nr.4805777
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.12632646
Weitere Details

Autor

Weitere Produkte von Schmitz, Patrick

Weitere Produkte von Meß, Sebastian