Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Advances in Digital Marketing and eCommerce

First International Conference, 2020
BuchKartoniert, Paperback
CHF136.00

Beschreibung

This book highlights the latest research presented at the first Digital Marketing & eCommerce Conference (Barcelona, Spain, June 2020). Papers include a diverse set of digital marketing and eCommerce-related topics such as user psychology and behavior in social commerce, influencer marketing in social commerce, social media monetization strategies, social commerce characteristics and their impact on user behavior, social branding, business model, user privacy, and more.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-030-47594-9
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum07.05.2020
Auflage1st ed. 2020
Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 235 mm, Dicke 13 mm
Gewicht359 g
Artikel-Nr.21620984
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.34059366
Weitere Details

Reihe

Autor

Francisco J. Martínez-López is a Professor of Business Administration at the University of Granada and the Open University of Catalonia (Barcelona) in Spain.



Steven D'Alessandro is an Associate Head of Research, School of Management and Marketing, University of Tasmania in Hobart, Australia.

Schlagworte