Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Knowledge Service Engineering Handbook
ISBN/GTIN

Knowledge Service Engineering Handbook

BuchGebunden
CHF198.00

Beschreibung

Covering the emerging field of knowledge service engineering, this groundbreaking handbook outlines how to acquire and utilize knowledge in the twenty-first century. Drawn on the expertise of the founding faculty member of the world's first university knowledge engineering service department, this book describes what knowledge services engineering means and how it is different from service engineering and service production. Presenting multiple cultural aspects including US, Finnish, and Korean, this handbook provides engineering, systemic, industry, and consumer use viewpoints to knowledge service systems and engineering paradigms.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4398-5294-1
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum17.05.2012
Auflage1. A.
Seiten600 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht929 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.4742797
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.12313625
Weitere Details

Reihe

Autor

Jussi Kantola, Waldemar Karwowski

Weitere Produkte von Karwowski, Waldemar

Hrsg.