Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Educational Leadership for Organisational Learning and Improved Student Outcomes

BuchKartoniert, Paperback
CHF136.00

Beschreibung

The change in paradigm in our field is away from the great man or woman theory of leadership and the teacher in his or her own classroom to the development of learning communities which value differences and support critical reflection and encourage members to question, challenge, and debate teaching and learning issues.How to achieve such learning communities is far from clear, but we believe the areas of problem-based learning (PBL) and organizational learning (OL) offer valuable clues. The indications are that the successful educational restructuring agenda depends on teams of leaders, whole staffs and school personnel, working together (i.e., OL) linking evidence and practice in genuine collaboration (i.e., PBL). The book is unique in that it is both about and uses these two concepts.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4020-3761-0
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum14.10.2005
Auflage2004
Reihen-Nr.3
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 160 mm, Höhe 240 mm, Dicke 16 mm
Gewicht464 g
Artikel-Nr.1876885
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.1871710
Weitere Details

Reihe

Autor

Schlagworte