Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

In Search of a Pedagogy of Conflict and Dialogue for Mathematics Education

BuchGebunden
CHF136.00

Beschreibung

In Search of a Pedagogy for Conflict and Dialogue for Mathematics Education is of interest to mathematics educators, researchers in mathematics education, gender, social justice, equity and democracy in education; and practitioners/teachers interested in the use of project work in mathematics teaching and learning.This book brings together diverse recent developments exploring social, cultural political dimensions in mathematics education. It builds theoretical ideas from a careful substantial description of practice, in the attempt to improve both theory and practice in mathematics education. In doing so it interrogates and develops theoretical research tools for mathematics education and simultaneously provides ideas for practice in mathematics classrooms.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-4020-1504-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum30.09.2003
Auflage2003
Reihen-Nr.32
Seiten420 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 215 mm, Höhe 303 mm, Dicke 28 mm
Gewicht1354 g
Artikel-Nr.1976208
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.1585294
Weitere Details

Reihe

Autor

Schlagworte