Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Reframing Learning
ISBN/GTIN

Reframing Learning

Changing Practices, Sites, Histories, Lives
BuchGebunden
CHF87.00

Beschreibung

Disrupting the individualism of much conventional psychological research into learning, this book presents a situated, practice-based understanding of learning, based on the theories of situated learning and practice architectures, conceptualising learning as ontological transformation.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-94771-6
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum13.01.2025
Auflage1. A.
Seiten144 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 138 mm, Höhe 216 mm
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.33126670
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.47656811
Weitere Details

Reihe

Autor

Stephen Kemmis is Research Leader and Professor Emeritus in the Faculty of Arts and Education, at the Research Institute for Professional Practice, Learning and Education, Charles Sturt University, Australia.

Christine Edwards-Groves is Professor and ARC Fellow, Griffith University, Australia.

Peter Grootenboer is Professor of Education in the Griffith Institute for Educational Research, Griffith University, Australia.