Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Psychology of Binge Watching TV
ISBN/GTIN

The Psychology of Binge Watching TV

BuchGebunden
CHF221.00

Beschreibung

This fascinating work provides an up-to-date examination of shifts in the nature and impact of TV and video watching that has largely been driven by non-linear TV and video services online.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-80399-9
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum22.11.2024
Auflage1. A.
Seiten214 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.32652729
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.47081271
Weitere Details

Reihe

Autor

Barrie Gunter is Emeritus Professor in Media at the University of Leicester. He is the author/editor of more than 80 books on media, marketing, management, and psychology topics and has specialised in the study of television audiences within the academic world and broadcasting industry.