Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
From Legacy Media to Going Viral
ISBN/GTIN

From Legacy Media to Going Viral

Generational Media Use and Citizen Engagement
BuchGebunden
CHF212.00

Beschreibung

From Legacy Media to Going Viral: Generational Media Use and Citizen Engagement examines how the prominent media available shapes each rising generation of citizens. The authors discuss how global and national events along with the media each generational group most frequently accessed defined these groups.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-48673-4
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum18.04.2024
Auflage1. A.
Seiten184 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht512 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.31477640
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.45544949
Weitere Details

Reihe

Autor

Robert H. Wicks is Professor in the Department of Communication at the University of Arkansas, Fayetteville.

Shauna A. Morimoto is Professor of Sociology and Associate Dean, Fulbright College of Arts and Sciences at the University of Arkansas, Fayetteville.

Jan LeBlanc Wicks is Professor in the School of Journalism and Strategic Media at the University of Arkansas, Fayetteville.