Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Media and Communication in Nigeria
ISBN/GTIN

Media and Communication in Nigeria

Conceptual Connections, Crossroads and Constraints
BuchKartoniert, Paperback
CHF68.00

Beschreibung

This book investigates transformations in Nigeria's booming communication industry. Robust in its theoretical and methodological underpinnings, this book will be an important reference for researchers of Media and Communication Studies, and those working on Africa specifically.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-07779-6
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum26.08.2024
Auflage1. A.
Seiten272 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht530 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.32640424
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.47060643
Weitere Details

Reihe

Autor

Bruce Mutsvairo was most recently a Professor of Journalism at Auburn University in Alabama, USA before joining the Department of Media and Culture Studies at Utrecht University in August 2021.

Nnamdi T. Ekeanyanwu is a Professor of Communication at University of Uyo, Nigeria