Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Campaign 2000
ISBN/GTIN

Campaign 2000

A Functional Analysis of Presidential Campaign Discourse
BuchKartoniert, Paperback
CHF86.00

Beschreibung

Campaign 2000 applies the functional theory of political campaign discourse-analyzing how messages acclaim, attack, or defend-to several different forms of campaign communication in the 2000 U.S. presidential primary and general election. These forms include political advertisements on television and radio, debates, television talk show appearances, campaign web pages, and convention speeches by candidates and their spouses. The authors also look at the election outcomes and explore lessons to apply to future campaign discourse.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-7425-2914-4
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum25.09.2003
Seiten302 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm, Dicke 18 mm
Gewicht493 g
Artikel-Nr.33013444
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.1417945
Weitere Details

Reihe

Autor

By William L. Benoit; John P. McHale; Glenn J. Hansen; P. M. Pier and John P. McGuire