Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Learning-Oriented Assessment in Language Classrooms
ISBN/GTIN

Learning-Oriented Assessment in Language Classrooms

Using Assessment to Gauge and Promote Language Learning
BuchKartoniert, Paperback
CHF53.50

Beschreibung

Learning-Oriented Assessment in Language Classrooms gives readers a better understanding of how language assessment can contribute to the achievement of more successful learning outcomes in the second language classroom. The book presents research on how assessment has previously been conceptualized and used in classrooms and moves into a discussion of the practical considerations, challenges, and benefits involved in implementing a more learning-oriented approach in these same contexts. In this volume, James E. Purpura and Carolyn Turner present students and professionals in applied linguistics, second language acquisition, and language testing and education with a clearer awareness of the possibilities afforded by a more learning-focused approach in the second language classroom.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-81372-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum05.01.2026
Auflage1. A.
Seiten304 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.12770198
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.28045438
Weitere Details

Reihe

Autor