Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
World Yearbook of Education 2006
ISBN/GTIN

World Yearbook of Education 2006

Education, Research and Policy: Steering the Knowledge-Based Economy
BuchGebunden
CHF208.00

Beschreibung

The 2006 edition of one of the most respected annual publication in education, focusing on research and its effects on educational policy around the globe.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-35934-4
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum19.01.2006
Auflage1. A.
Seiten360 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht830 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.9487878
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23364506
Weitere Details

Reihe

Autor

Jenny Ozga is Professor of Educational Research and Director of the Centre for Educational Sociology (CES) at the University of Edinburgh, Scotland. Her research interests include education policy, teachers work and teacher professionalism, and the transfer of research knowledge into policy.

Terri Seddon is Professor of Education at Monash University, Australia and Director of the Centre for Work and Learning Studies. She is currently researching the educational impact of changes in work and society, especially the drive to a knowledge economy and learning society.

Thomas S. Popkewitz is Professor of Curriculum and Instruction, University of Wisconsin-Madison, USA. His studies are concerned with the knowledge or systems of reason that govern educational policy and research in teaching, teacher education, and curriculum.

Weitere Produkte von Popkewitz, Thomas S.

Hrsg.