Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
To Know Is to Compare
ISBN/GTIN

To Know Is to Compare

Studying Social Media across Nations, Media, and Platforms
BuchKartoniert, Paperback
CHF45.50

Beschreibung

"The authors argue that scholarship on social media has been limited by an over-reliance on single country studies that focus on one platform at a time, without considering the ties between platforms and other media. To overcome these limitations, the authors propose that social media are better understood by comparing processes of development and use across nations, media, and platforms"--
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-262-54593-8
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum18.04.2023
Seiten224 Seiten
SpracheEnglisch
Artikel-Nr.18241170
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.39249913
Weitere Details

Autor