Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Reforming Science Teacher Education Programs in the STEM Era

International and Comparative Perspectives
E-BookPDFE-Book
CHF177.00

Beschreibung

This edited book explores different international practices in reforming science teacher education programs for STEM education. Incorporating case studies in Asia, the Middle East, Africa, Europe, North America and South America, the contributors emphasise the large variety in STEM teacher preparation. Including science-centric versions of STEM programs as well as more integrated models of STEM, this contextual diversity will help readers learn about the design, opportunities, and challenges of STEM teacher preparation in a variety of circumstances, in order to innovate and improve STEM education more broadly.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783031273346
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum07.06.2023
Auflage1st ed. 2023
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenXXI, 288 p. 10 illus.
Artikel-Nr.11295646
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4599065
Weitere Details

Reihe

Autor

âSulaiman M. Al-Balushi is Professor of Science Education and the former Dean of the College of Education at Sultan Qaboos University, Oman.



Lisa Martin-Hansen is Professor and Department Chair of Science Education at California State University, USA.




Youngjin Song is a lecturer at California State University, USA.