Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Mathematics Teachers Engaging with Representations of Practice

A Dynamically Evolving Field
E-BookPDFE-Book
CHF94.50

Beschreibung

This book presents innovative approaches and state-of-the-art empirical studies on mathematics teacher learning. It highlights the advantages and challenges of such tools as classroom videos, concept cartoons, simulations, and scenarios. The book details how representations of practice encourage and afford professional development, and describes how these tools help to investigate aspects of teacher expertise, beliefs, and conceptions.  In addition, the book identifies the methodological challenges that can emerge and the obstacles educators might encounter when using representations of practice. The book examines the nature of these challenges and provides suggestions for solving them. It offers a variety of different approaches that can help educators to develop professional learning activities for prospective and in-service teachers.

Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9783319705941
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisWasserzeichen
Erscheinungsdatum09.01.2018
Auflage1st ed. 2018
Seiten172 Seiten
SpracheEnglisch
IllustrationenVIII, 172 p. 33 illus.
Artikel-Nr.6636387
KatalogVC
Datenquelle-Nr.1523525
Weitere Details

Reihe

Autor