Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Rethinking Native-English-Speaking Instructors
ISBN/GTIN

Rethinking Native-English-Speaking Instructors

A Case Study of Native-English-Speaking (NES) Instructors Teaching English Writing in a University in China
BuchKartoniert, Paperback
CHF66.00

Beschreibung

It is a wild hold myth that native-English-speaking (NES) language instructors are capable of teaching English writing in non-native English speaking environment. By providing a glimpse of how NES instructors teaching English writing in a Chinese university, the study leads to a rethinking of hiring NES instructors as English writing instructors in China. As one of the first few studied expatriate NES instructors' writing instruction in depth, the study has significant implications in EFL writing field for understanding the expertise of expatriate NES instructors, for selecting qualified NES instructors and supporting them. English instruction policymakers, school administrators in EFL context, NES instructors who want to teach in non-English-speaking countries and areas will find the book informative and helpful.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-3-659-37518-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandDeutschland
Erscheinungsdatum03.05.2013
Seiten276 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 150 mm, Höhe 220 mm, Dicke 17 mm
Gewicht429 g
Artikel-Nr.18102565
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.37724375
Weitere Details

Autor