Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Introduction to Business Analytics
ISBN/GTIN

Introduction to Business Analytics

BuchKartoniert, Paperback
CHF35.50

Beschreibung

This book presents key concepts related to quantitative analysis in business.Business analytics has grown to be a key topic in business curricula, and there is a need for stronger quantitative skills and understanding of fundamental concepts.This book is aimed at business students, undergraduate and graduate, taking an introductory core course. Topics covered include knowledge management, visualization, sampling and hypothesis testing, regression (simple, multiple, and logistic), as well as optimization modeling. It concludes with a brief overview of data mining. Concepts are demonstrated with worked examples.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-949443-27-1
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum29.10.2018
Seiten182 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm, Dicke 10 mm
Gewicht273 g
Artikel-Nr.17280985
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.29309464
Weitere Details

Autor

Majid Nabavi has published in Quality Management Journal, and presented research in regional and national conferences. His teaching areas include operations management, management science, database systems, and business analytics.