Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

The Age of Access

The New Culture of Hypercapitalism
BuchKartoniert, Paperback
CHF24.50

Beschreibung

Visionary activist and author Jeremy Rifkin exposes the real stakes of the new economy, delivering "the clearest summation yet of how the Internet is really changing our lives" (The Seattle Times).
Imagine waking up one day to find that virtually every activity you engage in outside your immediate family has become a "paid-for" experience. It's all part of a fundamental change taking place in the nature of business, contends Jeremy Rifkin. After several hundred years as the dominant organizing paradigm of civilization, the traditional market system is beginning to deconstruct. On the horizon looms the Age of Access, an era radically different from any we have known.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-58542-082-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandUSA
Erscheinungsdatum05.03.2001
Seiten320 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 155 mm, Höhe 230 mm, Dicke 20 mm
Gewicht356 g
Artikel-Nr.7027729
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.19421225
Weitere Details

Autor