Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Dimensions of Marketisation in Higher Education
ISBN/GTIN

Dimensions of Marketisation in Higher Education

BuchGebunden
CHF168.00

Beschreibung

Dimensions of Marketization in Higher Education brings together a diverse selection of authors to consider the impact on universities and academics of policies aimed at regulating cost, entry and practices in higher education. The book critically appraises those policies with reference to the international context for higher education, and examines the tensions between the policy-makers' espoused and actual intentions, alongside their effect in practice. The authors will relate the UK policy landscape to the international context, providing insights into their significance for the future of higher education. This text will be an authoritative reference book on higher education policy and practice, appealing to higher education leaders, managers and scholars worldwide.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-84512-1
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum16.11.2015
Auflage1. A.
Seiten247 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht521 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.7534239
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.20461635
Weitere Details

Autor