Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Essentials of Marketing Management
ISBN/GTIN

Essentials of Marketing Management

BuchKartoniert, Paperback
CHF110.00
Zugehörige Produkte
Ersatzprodukt zu

Beschreibung

The overall success of an organization is dependent on how marketing is able to inform strategy and maintain an operational focus on key market needs. With an array of examples and case studies from around the world, Lancaster and Massingham's vital study offers an alternative to the traditional American focused teaching materials currently available.

Designed and written for undergraduate, MBA and masters students in marketing management classes, The Essentials of Marketing Management builds on the successful earlier edition to provide a solid foundation to understanding this core topic.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-03896-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum30.08.2017
Auflage17002 A. 2nd edition
Seiten474 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 189 mm, Höhe 246 mm, Dicke 24 mm
Gewicht844 g
Artikel-Nr.9534284
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23426647
Weitere Details

Autor