Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Routledge Handbook of Language and Media
ISBN/GTIN

The Routledge Handbook of Language and Media

BuchGebunden
CHF268.00

Beschreibung

The Routledge Handbook of Language and Media provides an accessible and comprehensive overview of state-of-the-art research in Media Linguistics. Addressing issues of language use, form, structure, ideology, practice, and culture in the context of traditional and new communication media, this handbook investigates the complex dynamics of mediated language use in public spheres, organizations, and personal communication. Analysing both language theory and practice, The Routledge Handbook of Language and Media is a must-have survey of this key field, and is essential reading for those interested in language and media.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-138-01417-6
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum14.08.2017
Auflage1. A.
Seiten588 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 174 mm, Höhe 246 mm
Gewicht1156 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.9497245
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23375905
Weitere Details

Autor