Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.

Curators of Cultural Enterprise

A Critical Analysis of a Creative Business Intermediary
BuchGebunden
CHF75.00

Beschreibung

This study is based on the authors' fieldwork inside Cultural Enterprise Office, a small Scottish agency that supports creative businesses. It discusses UK policy on the creative economy, the rise of intermediaries between policy-making and the marketplace, and the playing out in the delivery of business advice services to creative microbusinesses.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-137-47887-0
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum30.07.2015
Auflage2015 edition
Seiten134 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 140 mm, Höhe 216 mm, Dicke 13 mm
Gewicht331 g
Artikel-Nr.2263920
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.18272501
Weitere Details

Autor

Philip Schlesinger is Professor in Cultural Policy at the Centre for Cultural Policy Research, University of Glasgow, UK, and is researching Europe's cultural crisis.
 
Melanie Selfe is Lecturer in Cultural Policy at the Centre for Cultural Policy Research, University of Glasgow, UK, and is researching audience development policy.
 
Ealasaid Munro is Knowledge Exchange Fellow at the Centre for Cultural Policy Research, University of Glasgow, UK, and is researching rural creative industries.

Schlagworte