Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Digital Capitalism
ISBN/GTIN

Digital Capitalism

Media, Communication and Society Volume Three
BuchKartoniert, Paperback
CHF53.90

Beschreibung

This third book in Christian Fuchs's Media, Communication and Society book series illuminates what it means to live in an age of digital capitalism, analysing its various aspects, and engaging with a variety of critical thinkers whose theories and approaches enable a critical understanding of digital capitalism for media and communication.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-11920-5
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Erscheinungsdatum30.11.2021
Seiten328 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm, Dicke 18 mm
Gewicht481 g
Artikel-Nr.23874782
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.36574346
Weitere Details

Autor

Christian Fuchs is a critical theorist of communication and society. He is co-editor of the journal tripleC: Communication, Capitalism & Critique. He is author of many publications, including the books Foundations of Critical Theory (2022), Communicating COVID-19: Everyday Life, Digital Capitalism, and Conspiracy Theories in Pandemic Times (2021), Marxist Humanism and Communication Theory (2021), Social Media: A Critical Introduction (3rd edition 2021), Communication and Capitalism: A Critical Theory (2020), Marxism: Karl Marx´s Fifteen Key Concepts for Cultural & Communication Studies (2020), Nationalism on the Internet: Critical Theory and Ideology in the Age of Social Media and Fake News (2020), Rereading Marx in the Age of Digital Capitalism (2019), Digital Demagogue: Authoritarian Capitalism in the Age of Trump and Twitter (2016), Digital Labour and Karl Marx (2014), and Internet and Society (2008).