Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Future of Tourism Marketing
ISBN/GTIN

Future of Tourism Marketing

BuchKartoniert, Paperback
CHF68.00

Beschreibung

This book aims to assess the role of modern technologies in marketing tourism destinations and their effects on potential visitors. It will provide an update on research into the new marketing paradigm that is developing as a result of new technologies in a post-modern era.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-1-032-00838-7
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum25.09.2023
Seiten118 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 210 mm, Höhe 280 mm
Gewicht453 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.30720460
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.44690115
Weitere Details

Autor

Seongseop (Sam) Kim is Professor, School of Hotel and Tourism Management, The Hong Kong Polytechnic University. He is a prolific author in the field of tourism and hospitality and is on the editorial board of multiple international journals.

Dan Wang is Associate Professor at the School of Hotel and Tourism Management, the Hong Kong Polytechnic University. She is interested in the impact of information technology on tourist´s behaviour and organizational changes from the sociological and management lens.