Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Rethinking Intelligence
ISBN/GTIN

Rethinking Intelligence

Confronting Psychological Assumptions About Teaching and Learning
BuchGebunden
CHF67.00

Beschreibung

Rethinking Intelligence challenges the current mainstream theories on which the practice of educational psychology is based and suggests criteria upon which new models can be developed.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-92208-1
ProduktartBuch
EinbandGebunden
Erscheinungsdatum13.05.1999
Seiten282 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 229 mm
Gewicht386 g
Artikel-Nr.9517331
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23401450
Weitere Details

Autor

Shirley R. Steinberg teaches at Adelphi University. She is author of Ain't We Misbehavin'?: A Pedagogy ofMisbehavior and co-author of The Stigma of Genius:Einstein and Beyond Modern Education and with Joe L. Kincheloe, of Changing Multiculturalism: New Times, NewCurriculum. Joe L. Kincheloe teaches Cultural Studies and Pedagogy at Penn State University. He is author of Teachers as Researchers: Qualitative Paths to Empowerment and Toil and Trouble: Good Work, Smart Workers and theIntegration of Academic and Vocational Education. They are authors of Unauthorized Methods: Strategies forCritical Teaching (Routledge, 1998) and editors of Taboo:The Journal of Culture and Education. Leila Villaverde teaches at Penn State University.