Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Knowledge that Counts in a Global Community
ISBN/GTIN

Knowledge that Counts in a Global Community

Exploring the Contribution of Integrated Curriculum
BuchGebunden
CHF182.00

Beschreibung

This book explores the potential contribution of curriculum integration in a context where school curricula segregated by discipline remain the norm, despite the fact that most, if not all, of the world's problems are interdisciplinary.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-415-57337-5
ProduktartBuch
EinbandGebunden
ErscheinungslandVereinigtes Königreich
Erscheinungsdatum28.10.2011
Auflage1. A.
Seiten160 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 156 mm, Höhe 234 mm
Gewicht460 g
IllustrationenFarb., s/w. Abb.
Artikel-Nr.9463600
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.23318666
Weitere Details

Autor

Léonie Rennie is a Research Professor in the Office of Research and Development at Curtin University of Technology in Perth, Western Australia.

Grady Venville is a Professor in the Graduate School of Education at the University of Western Australia in Perth, Western Australia.



John Wallace is a Professor at the Ontario Institute for Studies in Education at the University of Toronto, Canada.