Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Design Research in Social Studies Education
ISBN/GTIN

Design Research in Social Studies Education

Critical Lessons from an Emerging Field
BuchKartoniert, Paperback
CHF76.00

Beschreibung

This editied volume explores the potential for Design Based Resaerch (DBR) in the social studies. Chapters focus on such topics as iterative design, using and producing theory, collaborating with educators, and the ways that DBR attends to historical, political and social context.
Weitere Beschreibungen

Details

ISBN/GTIN978-0-367-11025-3
ProduktartBuch
EinbandKartoniert, Paperback
Verlag
Erscheinungsdatum25.06.2019
Seiten268 Seiten
SpracheEnglisch
MasseBreite 152 mm, Höhe 226 mm, Dicke 15 mm
Gewicht386 g
Artikel-Nr.18069958
KatalogBuchzentrum
Datenquelle-Nr.29896754
Weitere Details

Autor

Beth C. Rubin is Professor of Education at the Graduate School of Education, Rutgers University, USA.

Eric B. Freedman is Assistant Professor of Teacher Education and Secondary Social Studies at Sacred Heart University, USA.

Jongsung Kim is Assistant Professor of Social Studies Education at the Graduate School of Education, Hiroshima University, Japan.