Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Rethinking Sociological Critique in Contemporary Education
ISBN/GTIN

Rethinking Sociological Critique in Contemporary Education

Reflexive Dialogue and Prospective Inquiry
E-BookPDFE-Book
CHF69.65

Beschreibung

This book explores a new repertoire for critique in the sociology of contemporary education, focusing on emerging social theories that respond to contemporary challenges in education, education policy and governance.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781003831846
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum19.12.2023
Seiten250 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse2940 Kbytes
Artikel-Nr.11654847
KatalogVC
Datenquelle-Nr.4929040
Weitere Details

Autor

Radhika Gorur is Associate Professor of Education, Deakin University, Australia.

Paolo Landri is Research Director, CNR-IRPPS (National Research Council, Institute of Research on Population and Social Policies), Italy.

Romuald Normand is Professor of Sociology, University of Strasbourg, France.