Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Principles of American Journalism
ISBN/GTIN

Principles of American Journalism

An Introduction
E-BookPDFE-Book
CHF85.15

Beschreibung

Designed to engage, inspire and challenge students while laying out the fundamentals of the craft, this textbook introduces readers to the core values of journalism and its singular role in a democracy.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351107006
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum30.05.2021
Auflage21003 A. 3. Auflage
Seiten232 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse12818 Kbytes
Illustrationen26 schwarz-weiße Abbildungen, 25 schwarz-weiße Fotos, 1 schwarz-weiße Zeichnungen
Artikel-Nr.9652548
KatalogVC
Datenquelle-Nr.3229819
Weitere Details

Autor

Stephanie Craft is Professor and Head of the Department of Journalism at the University of Illinois at Urbana-Champaign. She chaired the Journalism Studies faculty at the University of Missouri School of Journalism and previously headed the Journalism Studies Division of the International Communication Association and the Media Ethics Division of AEJMC. Before earning a doctorate, she worked as a newspaper journalist.

Charles N. Davis is the Dean of Grady College at the University of Georgia and was a longtime faculty member at the University of Missouri School of Journalism. A veteran journalist before becoming an academic, Davis also served as executive director for the National Freedom of Information Coalition (NFOIC) and as director of the University of Missouri Freedom of Information Center.

Weitere Produkte von Craft, Stephanie