Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Teacher-Child Interactions in Early Childhood Education and Care Classrooms
ISBN/GTIN

Teacher-Child Interactions in Early Childhood Education and Care Classrooms

Characteristics, Predictivity, Dependency and Methodological Issues
E-BookEPUBE-Book
CHF68.35

Beschreibung

The book focuses on issues in early childhood education and care regarding characteristics, dependencies, predictivity and methods that are currently discussed. It provides an excellent overview of interdisciplinary research of teacher-child interactions in preschools in Europe.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781000049022
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Erscheinungsdatum29.06.2020
Auflage20001 A. 1. Auflage
Seiten164 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1286 Kbytes
Artikel-Nr.8393696
KatalogVC
Datenquelle-Nr.2587821
Weitere Details

Autor

Wilfried Smidt is a Full Professor of education at the University of Innsbruck, Austria. His research focuses on educational quality, teacher personality, professionalization, and leadership.

Simone Lehrl is a Researcher at the University of Bamberg, Germany. Her research focuses on educational quality and its effects on children's development.