Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Research-Driven Pedagogy
ISBN/GTIN

Research-Driven Pedagogy

Implications of L2A Theory and Research for the Teaching of Language Skills
E-BookPDFE-Book
CHF64.50

Beschreibung

This book covers essentials of SLA theory, research, and L2 pedagogy, helping those to make connections between theory, research and practice; learn about and conduct classroom research to contribute to the relevance and applicability of SLA research; and improves current L2 curriculum and instruction in light of current theory and research.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351043274
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Erscheinungsdatum10.10.2019
Auflage19001 A. 1. Auflage
Seiten230 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse19450 Kbytes
Illustrationen12 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.8091532
KatalogVC
Datenquelle-Nr.2310244
Weitere Details

Autor

Nihat Polat is a professor in the Department of Instruction and Leadership at Duquesne University.

Tammy Gregersen is a professor of Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) at the American University of Sharjah in the United Arab Emirates.

Peter D. MacIntyre is a professor of psychology at Cape Breton University.