Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Editing in the Modern Classroom
ISBN/GTIN

Editing in the Modern Classroom

E-BookPDFDRM AdobeE-Book
CHF69.00

Beschreibung

Editing in the Modern Classroom is a research-based collection that defines the current state of technical editing pedagogy and plots a potential roadmap for its future.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781351132749
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum15.01.2019
Auflage19001 A. 1. Auflage
Seiten206 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse1431 Kbytes
Illustrationen7 schwarz-weiße Abbildungen, 7 schwarz-weiße Zeichnungen, 11 schwarz-weiße Tabellen
Artikel-Nr.7648159
KatalogVC
Datenquelle-Nr.1916494
Weitere Details

Autor

Suzan Flanagan is the former managing editorial assistant for Technical Communication Quarterly. Before pursuing a PhD in rhetoric, writing, and professional communication, she worked as a freelance writer and editor. Her research focuses on technical and professional communication and the intersections of editorial processes, content strategy, and user experience.

Michael J. Albers is a professor at East Carolina University, where he teaches in the professional writing program. Before coming to ECU, he taught for eight years at the University of Memphis and worked for ten years as a technical communicator, writing software documentation and performing interface design. His research interests include methods for effective communication of complex information.