Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Cultural Context in Business Communication
ISBN/GTIN

Cultural Context in Business Communication

E-BookPDFDRM AdobeE-Book
CHF180.60

Beschreibung

The Cultural Context in Business Communication focuses on differences and similarities in business negotiations and written communication in intercultural settings. To set the scene, Edward T. Hall looks back at "culture as an evolutionary concept and Charles Campbell explains the value of classical rhetoric in contemporary cultures. Further contributions present case studies of cross-cultural encounters and discourse aspects in various settings. Steven Weiss explores the proper character of six cultures: Chinese, French, Japanese, Mexican, Nigerian, and Saudi. Other chapters contrast English with cultures such as Chinese, German, Dutch, Finnish, and Irish. The book closes with two chapters on training for effective business communication and provide models in participatory training and gaming.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9789027273963
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum15.12.1998
Seiten276 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse23681 Kbytes
Artikel-Nr.5936448
KatalogVC
Datenquelle-Nr.1181077
Weitere Details

Autor