Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where All Teachers Improve So That All Students Succeed
ISBN/GTIN

Leadership for Teacher Learning: Creating a Culture Where All Teachers Improve So That All Students Succeed

E-BookEPUBDRM AdobeE-Book
CHF39.35

Beschreibung

Leading education authority Dylan Wiliam explains how formative assessment, when applied properly, helps to create a structured and rigorous learning environment that increases student achievement. He also presents compelling research to give readers a clear picture of:
·       Changes in classroom practice that are likely to increase learning
·       Differentiated instruction (DI) and response to intervention (RTI)
·       Group leadership's role in ensuring productive collaboration
·       Strategies to integrate formative assessment into teacher evaluation
Wiliam also discusses why efforts to change classroom practice have been relatively unsuccessful-and explores specific classroom tactics that do tend to raise student achievement.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781941112595
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatEPUB
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum01.02.2016
Seiten288 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse2474 Kbytes
Artikel-Nr.5578252
KatalogVC
Datenquelle-Nr.1037998
Weitere Details

Autor