Merkliste
Die Merkliste ist leer.
Der Warenkorb ist leer.
Bitte warten - die Druckansicht der Seite wird vorbereitet.
Der Druckdialog öffnet sich, sobald die Seite vollständig geladen wurde.
Sollte die Druckvorschau unvollständig sein, bitte schliessen und "Erneut drucken" wählen.
The Television Entrepreneurs
ISBN/GTIN

The Television Entrepreneurs

Social Change and Public Understanding of Business
E-BookPDFDRM AdobeE-Book
CHF50.30

Beschreibung

Based on extensive interviews with key industry and business figures and drawing on new empirical research into audience perceptions of business, The Television Entrepreneurs draws upon popular business-oriented shows such as The Apprentice and Dragons' Den to explore the relationship between television and business. Raymond Boyle and Lisa Kelly investigate how the television audience engages with such programmes and the possible impact these may have on public understanding of the nature of business.
Weitere Beschreibungen

Details

Weitere ISBN/GTIN9781317014416
ProduktartE-Book
EinbandE-Book
FormatPDF
Format HinweisDRM Adobe
Erscheinungsdatum03.03.2016
Seiten184 Seiten
SpracheEnglisch
Dateigrösse18407 Kbytes
Artikel-Nr.5328643
KatalogVC
Datenquelle-Nr.955880
Weitere Details

Autor